Aktuality

23.12.2023

Klidné Vánoce, spoustu sportovních dárků a k tomu sportovní nadšení třeba pro lyžování či turistiku přejeme všem našim příznivcům ze zasněženého  penzionu REHEK ...

5.11.2023

Prožili jsme na Rehku krásné léto a zdá se, že podzim bude krátký. V nedávné minulosti nebylo nic neobvyklého penzion v listopadu pod sněhem. V minulém roce napadl později, počátkem prosince až 30 cm, ale do Vánoc stačil téměř zmizet, aby pak napadl až v polovině ledna. Sjezdovka na Kopřivné fugovala bez problémů celou zimu, ale bez zasněžování by to asi nešlo. A tak jsme zvědaví, jaká překvapení nám připraví zima nadcházející, na kterou se moc těšíme a také na Vás, milé hosty. Něco jsme zase vylepšili a stále plánujeme další změny. Mrzelo nás, že již nejsme kapacitně schopni poskytovat polopenzi, jejíž kvalitu naši hosté vesměs hodnotili velmi dobře, ale vybavená téměř profi kuchyně je hostům plně k dispozici. A podle ohlasů, i tady máme pozitivní zpětnou vazbu, nemluvě o apartmánech s vlastním kuchyňským koutem.  Všechny pokoje pak nově budou mít vlastní ledničku v centrální kuchyni, pokud ne přímo v apartmánu. Takže pokud Vám nevadí, připravovat si stravu z vlastních zdrojů, jste vítáni...
Přejeme všem pohodové dny a začínáme 27.12. !

22.1.2023

Tak konečně jsme se dočkali pravé zimy ! Předvánoční zimní chutnávka byla velmi krátká a tak až nyní snad sníh vydrží a všichni milovníci lyžování si budou užívat. REHEK je zatím pod peřinou cca 30 cm a na Kopřivné, kterou máme na dohled z okna, ještě přisněžujou - pro jistotu na zimní prázdniny.  Lyžařské stopy pro běžkaře už se taky vyřezávají a tak se těšíme buďto ve stopě anebo na svahu, prostě v krásně zasněžené jesenické přírodě naviděnou...

24.12.2022

Přejeme krásné a pohodové vánoční svátky
a vše dobré v novém roce !

29.11.2022

Na penzionu nevaříme, ale...
Hosté mají k dispozici naši plně vybavenou kuchyň a tak nebude snad problém si stravu přichystat. K dispozici jsou lednice, varné desky, mikrovlná trouba, varné konvice, toustovač, veškeré nádobí jak na vaření či ohřev, tak i pro servírování, příbory, utěrky, myčka nádobí ... Některé apartmány pak mají vlastní vybavenou kuchyň.

9.8.2022

Tak na houby to letos v Jeseníkách moc nevypadá. Zato počasí přeje výletům do přírody a všem venkovním aktivitám. V permanenci je bikepark nad penzionem, tratě pro sjezdaře se stále vylepšují a zřejmě je to lákadlo, neboť nedělní fronta na lanovku byla docela dlouhá. Nejen proto raději vyrážíme na treky, ale dlužno dodat na e-biku - inu roky nelze zastavit. A tak jak jsme byli odpůrci elektrokol, dnes si užíváme pohodové jízdy krásnou přírodou a objevujeme stezky, které bychom jinak těžko poznali. Užívejte krásné léto !

16.3.2022

Jaro už se hlásí o svou vládu, ale lyžovačka ještě zdaleka nekončí - alespoň v Jeseníkách. A jistě mnozí potvrdí, že není nad jarní lyžování na přimrzlém ranním sněhu a sluncem zalité sjezdovce bez čekání na lanovku... Letošní zima byla co do sněhových podmínek moc dobrá, pár větrných dnů a menší obleva sice mohly někoho, kdo zrovna užíval prádniny či dovolenou, nazlobit, ale podle ohlasů vše bylo v pohodě. A tak děkujeme všem návštěvníkům našeho penzionu za návštěvu a těšíme se na další setkání !

20.1.2022

Dobrá zpráva všem milovníkům lyžování a zvláště těm, kteří se chystají do Jeseníků... Ideální sněhové podmínky, celodenní mírný mráz a občas sněhová přeháňka s prašanem a také lanovka bez čekání ! Jestli jsme v loňské zimě litovali zákazy a příkazy spojené s covidem při vysněžených sjezdovkách bez lidí, tak snad nám to příroda letos vynahradí. Takže kdo můžete, tak na lyže !! A dojezd ze sjezdovky Kopřivná až k našemu penzionu na lyžích...

24.12.2021

Přejeme pohodové Vánoce

a hodně radosti v roce ''22
nejlépe při pobytu na horách...

6.10.2021

Za sebou máme parádní léto a máme dost důvodů si myslet, že si dobrého počasí užívali i naši hosté. Jen někdy vadila spousta turistů na atraktivních místech Jeseníků nebo nedostatečné či nekvalitní možnosti stravování během dne. Ale to je daň za éru lockdownu a fatálního úbytku personálu v těchto službách. Snad se to bude postupně zase zlepšovat a již nadcházející zima prokáže zlepšení. Ostatně na zimu se moc těšíme, ta minulá bez sjezdového lyžování byla sice krásná, vysněžená, ale...

Začínáme 3.1.2022 !

26.6.2021

Letní sezónu zahajujeme 2.července .
V souladu s vládním nařízením při příchodu  musí hosté doložit, že splňují podmínky pro ubytování. Host se může prokázat PCR nebo antigenním testem, a to ne starším 48 hodin, ale také certifikátem o očkování nebo dokladem o prodělání nemoci Covid-19.
Děkujeme za pochopení.

17.5.2021

Přátelé, blíží se doba, kdy budeme moci za dodržení určitých opatření zase ubytovávat naše hosty.  Moc se na to těšíme !

19.12.2020

11.11.2020

Už aby přišla nějaká změna, třeba pořádná zima... Tak nějak přemítáme, v této složité době pandemické, s nadějí na lepší časy. Věříme, spolu s Vámi, že po Vánocích se vrátíme alespoň částečně k normálnímu provozu a počítáme s otevřením našeho penzionu od 27.12. Těšíme se na Vás !

6.7.2020

O letošních prázdninách a to i s ohledem na dobu epidemickou, jsme se rozhodli nenabízet našim hostům možnost stravování formou snídaňového menu či polopenze. Zato jsme zpřístupnili naši dobře vybavenou kuchyni a každý si tak může připravit stravu podle svého a v kteroukoliv dobu. K dispozici je také venkovní krytý gril s posezením. Úvodní zkušenosti ukazují, že to bez problémů funguje ke spokojenosti všech. Těm, kdo požadují ubytování i se stravou, se omlouváme, v zimě budeme zase vařit...

13.4.2020

Současná doba "pandemická" je velmi nečitelná a tak lze jen těžko plánovat co bude zítra, natož v létě. Přesto věříme, že se lidé budou obracet na české hory a ani Jeseníky nezůstanou stranou, naopak. Nevíme však, jak to bude s ne/otevřením hospůdek, posezení a vůbec s možností stravování při venkovních aktivitách. Na našem penzionu v létě nevaříme a tak vzhledem k okolnostem dáme našim hostům po celé léto k dispozici naši profesionální kuchyni, kde si budou moci připravovat jednoduchá jídla. Samozřejmostí je venkovní gril s krytým posezením, venkovní krytá terasa atd. Přes všechny současné problémy se těšíme nashledanou na penzionu REHEK.

21.3.2020

Zimní sezónu 2019/20 jsme ukočili ještě před vyhlášením omezujících opatření v souvislosti s Covid-19. Navzdory podivnému počasí, kdy se střídaly krásné zimní dny s větrnými a deštivými víkendy, jsme byli spokojeni a hlavně, jste byli vesměs spokojeni Vy, naši návštěvníci. Všem Vám děkujeme a pokud jsme někde pochybili, či nesplnili Vaše očekávání, omlouváme se. A budeme rádi za Vaše podněty, připomínky, nápady tak, abychom mohli opět vylepšit naše služby pro příští návštěvy, třeba již ty letní. Pár teplých předjarních dnů už nás vylákalo k posezení na kryté venkovní terase a bylo to velmi příjemné. Přejeme všem pevné zdraví a hodně pěkných chvil třeba v krásné přírodě letních Jeseníků...

7.1.2020

Ukončení starého a příchod nového roku jsme zvládli na penzionu ke všeobecné spokojenosti naší a hlavně našich hostů. Lyžování pod Kopřivnou bylo sice perfektní, ale asi právě proto hodně navštěvované během svátků přijíždějícími turisty. A tak si naši hosté museli vytipovat dobu, kdy lidí bylo přjatelně a dalo se jezdit. I tak bylo čekání na lanovku do 8 min. a na to jsme nebyli zvyklí. Inu přírodního sněhu zatím moc není a tak jsou lyžaři rádi, za kvalitně vysněžený kopec technickým sněhem. Běžkaři si však taky přišli na své, od turist.značky "Pod Vápenou" (cca 600m nad penzionem) až na "Hvězdu" je prý krásně vysněžená trasa - tzv. "Kapitánská" a další kolem "Alfrédky" na "Skřítek" a samozřejmě nahoře kolem Pradědu - čerpáme ze zkušeností našich hostů. Nyní je kolem penzionu cca 5 cm sněhu a směrem ke sjezdovce jej přibývá a na samotné sjezdovce je mix technického a přírodního sněhu (cca 50 cm), který jsem v neděli dopoledne vyzkoušel a bylo to výborné. Takže navzdory všem negativním předpovědím, lyžujeme !

24.12.2019

Přejeme všem pohodové prožití Vánočních svátků a spoustu sportovních aktivit v roce 2020 !

9.10.2019

Penzion REHEK zažil svou první letní sezónu, kdy jsme neprováděli žádné opravy či jiné práce na údržbě objektu a mohli se věnovat jen provozu. A dlužno dodat, že sezóna to byla velmi vydařená a to co do počasí i návštěvnosti vesměs velmi spokojených hostů. Velmi se osvědčila kompletně zastřešená terasa (čirým polykarbonátem) a mnohdy se odcházelo z terasy na kutě až v pozdních nočních hodinách. Noční posezení se šumem potoka pod penzionem nemá chybu, zvláště, když případná dešťová přeháňka nevadí, naopak příjemně šumí na střeše. Mnozí návštěvníci využili blízkosti bike-parku Kopřivná a sjížděli celé dny. Množství dobře připravených tras k tomu vybízelo, i když můj šálek čaje to není, dám přednost klasickému trailu. A pokud byl někdo unaven, zapůjčil si v nedaleké spřátelené půjčovně e-bike a užíval si krásy Jeseníku. Taky jsem to vyzkoušel (zapřísáhlý to odpůrce) a celkem fajn - mnohem větší akční rádius a pokud se chci unavit, tak to jde i na e-kole. A houbaři, tak to byla samostatná kapitola, jelikož tolik hřibů praváků jsem za jedno odpoledne nikdy nenasbíral. Nešlo o hledání, ale sběr hub. Je pravdou, že jsme nejdříve museli najít místa, kde nás nikdo z houbařů nepředběhl a pak to byl ten sběr. A rostou snad ještě dnes...
Už se ale těšíme na zimu a samozřejmě na Vás, milé hosty, pro které se budeme opět snažit o co nejlepší atmosféru. Zatím však přejeme hezké podzimní dny a my se budeme snažit zase o něco REHEK vylepšit !

12.6.2019

Léto je tady a s ním i mnoho plánů, jak nejlépe využít prázdninové období. A pokud se zrovna nechystáte za sluncem k moři, zvažte aktivní dovolenou na horách. Češi jsou krom jiného i národem cyklistů a turistů a tak se nabízí třeba kombinovat tyto aktivity. Silniční cyklistika je sice taky fajn, ale při dnešním provozu na cestách je lépe dát přednost lesním cestám či různým trailům, kterých je v Jeseníků bezpočet, případně klasické turistice. A těm, kdo nechtějí moc šlapat, doporučíme downhill po udržovaných sjezdařských tratích vedle lanovky případně výlety na e-kolech. To vše se nabízí v okolí penzionu, tak brzy naviděnou na REHKU.

14.3.2019

Velikonoce na horách !

Pokud uvažujete prožít letošní pozdní svátky velikonoční na horách, vězte, že penzion REHEK je Vám k dispozici. Předpokládáme již jarní počasí a možnost toulek po okolních kopcích, případně vyrazit na kole, ale vyloučeno není ani lyžování pod Kopřivnou. Rádi Vás uvítáme a pohostíme tradiční výbornou kuchyní...

10.2.2019

Zimní sezóna je v plném proudu a prozatím je, pokud jde o počasí, velmi dobrá. Dostatek sněhu posuzujeme na REHKU tak, že ze sjezdovky se dá dojet na lyžích až k lyžárně penzionu. A to lze letos téměř každý den !  Možná i proto odjíždí většina našich hostů spokojená s tím, že má rezervaci na další rok. A za to jsme moc rádi. Takže kdo má rád lyžování, letošní zimu bude velebit a ta ještě zdaleka nekončí. O tom nás m.j. přesvědčí pohled z okna, kde krásně chumelí...

3.1.2019

Tak jsme zasypáni sněhem...

24.12.2018

Přejeme Vám krásné Vánoce a mnoho štěstí na Vaši cestě rokem 2019.

16.12.2018

Lyžařská sezóna začala !
Předvánoční shon mnohým z Vás, milovníkům zimních sportů, nedovolí ani jen pomyslet na lyžování ! Ale vězte, že podmínky jsou výborné. Včerejší večerko bez front na již tradičně bezvadně upravené sjezdovce kousek nad penzionem v resortu Kopřivná s otevřenými dvěma ski bary nemělo chybu. Žádné čekání, jen nahoru a dolů a tak i ten ski bar přišel vhod...
Věříme, že sněhové podmínky  už alespoň zůstanou (kolem penzionu cca 25 cm prašanu), pokud se ještě nezlepší ( běžkařské stopy prověřené zatím nemáme)  a lyžování si opět užijeme. Moc se těšíme na naše hosty, REHEK zahajuje 26.prosince !

28.11.2018

Přípravy na zimní sezónu na našem penzionu finišují a letos snad poprvé od r.2013 nebudeme prožívat hektický prosinec. Dobrou zprávou snad je, že všechny pokoje či apartmány mají vlastní sociální zařízení a my teď budeme jen řešit, jak využít ta společná, jenž jsme na počátku oprav vybudovali. Hukot sněžných děl z nedalekého lyžařského areálu dává tušit, že lyžařská sezóna je za dveřmi a tak už se začínáme těšit spolu s Vámi !

15.8.2018

Změna názvu i charakteru našeho ubytovacího zařízení. Z chaty Horník se stává penzion REHEK !
Prodělali jsme celkovou rekonstrukci původního objektu, ve kterém nefungovalo v době, kdy jsme jej převzali, již téměř nic !  Léta neudržovaný a jen využívaný objekt se dostal na zenit, kdy již i jeho skalní příznivci zde odmítali jezdit s tím, že si nebudou dělat údržbáře, elektrikáře či pokojskou...
     Kompletně jsme opravili elektroinstalaci, rozvody vody studené i teplé, vyměnili a přidali odpadní potrubí, změnili vnitřní dispozice, přebudovali a vybavili centrální kuchyni novými instalacemi, spotřebiči a nerezovým zařízením. Všechny pokoje či apartmány mají své vlastní koupelny, nový nábytek pouze z masívu. Vyměnili jsme kotel ÚT za výkonný automat Benekov, radiátory, částečně i rozvody ÚT. Azbestová střešní krytina skončila na řízené skládce, budovu jsme zateplili, nově oplášťovali dřevěnými obklady a došlo i na výměnu všech oken...
     A tak z původní chaty, kterou jsme převzali před pěti lety, zůstalo snad jen obvodní zdivo a vnitřní dřevěné obložení v ubytovací části, které zachováme a případně jen citlivě opravíme. Za chatou Horník jsme tak udělali tečku a dále se budeme prezentovat pod novým názvem Penzion REHEK.

Věříme, že ti z Vás, kdo jste si chatu po všech změnách znovu oblíbili, zachováte přízeň i penzionu !

7.8.2018

Léto v plném proudu a mnozí si jej užívají na horách. Nejen že je zde trošku chladněji, ale přece jen tráva je pořád ještě zelená a nusí se sekat a procházka či vyjížďka v lesním stínu je taky příjemná. A navečer se mnohdy těšíme na jedno orosené a když se k tomu přidá dobrá grilovačka, nemá to chybu. Právě krytou pergolu s krbem pro grilování či opékání jsme dokončili počátkem léta a zatím se velmi osvědčila. Takže náhodná změna počasí dobrou venkovní párty neohrozí.

9.6.2018

Na Horníku finišují plánované "jarní" úpravy chaty a jejího okolí tak, aby na prázdniny byla připravená pro návštěvníky. Zrekonstruovali jsme další pokoje a přidali samostatnou koupelnu a tím, až na 2 pokoje, mají všechny svou vlastní. Také dokončujeme vnější vzhled obklady dřevem, zastřešenou pergolu s krbem, takže nečekaná bouřka grilovačku určitě neohrozí...
    Jarní počasí se letos nekonalo ani v Jeseníkách a po zimě přišlo hned léto. Věříme, že to pravé je ale ještě před námi a tak se těšíme na prázdninová setkání.

25.3.2018

Zimní sezónu na chatě Horník jsme ukončili a dlužno dodat, že ne právě šťastně - všichni, kdo jsme se o hosty starali, jsme na závěr onemocněli. Bohužel to asi nebylo o tom "jestli", ale "kdy" a to s ohledem na skutečnost, že nebylo týdne bez onemocnění některého z hostů. Nakolik již riskovali při příjezdu, že to nějak ustojí, nechtěje při tom kazit rodinnou dovolenou, to nevíme posoudit. A tak jsme nemohli organizovat ani Velikonoční pobyty, o které byl zájem a jenž můžeme doporučit, jelikož sněhové podmínky jsou fakt dobré, ne-li výborné. Děkujeme tedy všem Vám návštěvníkům chaty Horník za projevenou "zimní" přízeň a vězte, že jsme se snažili udělat maximum pro Vaši spokojenost.
Na chatě pak dále budeme pokračovat v úpravách interiéru, ale hlavně okolí chaty.
A těšíme se na letní sezónu, kdy termíny se začínají plnit !

Hezké jaro z Horníku !

22.1.2018

Zima je kalendářně na vrcholu a je to i poznat na průvodních jevech - sněhu je dost a mrzne.  Je pravdou, že to tak nemusí být vždy, vzpomeňme dva a více let nazpět, a tak si to užíváme. Ze sjezdovky na Kopřivné lze dojet až před naši lyžárnu, běžkaři startují před chatou, takže ideální podmínky pro milovníky zimních sportů. Přejeme všem hezké (po)lyžování...

24.12.2017

Přejeme všem spokojené Vánoce a klidný závěr odcházejícího roku. A v tom přicházejícím jen samá pozitiva! ( Ale něco pro to musíme vždy udělat... ) A na ty z Vás, jenž se rozhodli strávit kousek zimy na naší chatě, se moc těšíme a jsme připraveni !

Vaši Horníci

6.11.2017

Zima se blíží a milovníci lyžování se již určitě nemohou dočkat. A my také a máme pro to několik důvodů. Jednak máme zimu rádi (to se tak nějak předpokládá na horách), dokočili jsme poměrně rozsáhlé opravy a vylepšení na naší chatě a také se těšíme na modernizovanou a rozšířenou sjezdovku kousek od chaty na kopci Kopřivná, která slibuje to nej co je u nás dostupné (6-ti sedačková, vyhřívaná lanovka s "bublinou" a nový úsek načervenalé sjezdovky). Pro naše hosty jsme rozšířili nabídku ubytování s vlastním soc.zařízením, i když je to na úkor kapacity. Jde nám však o kvalitu a spokojenost návštěvníků a tak volba byla jednoznačná. Věříme, že si u nás zimu užijete a po kvalitní lyžovačce přijde vhod i dobrá sauna. Těšíme se !

9.7.2017

Léto je v plném proudu a na Horníku finišují opravy. Vše, co jsme si naplánovali, bychom měli dokončit do poloviny července a potom si již užívat letních dnů. V polovině prázdnin opět budeme hostit anglický jazykový tábor s rodilými mluvčími, ale přivítáme už také běžné hosty.Zatím jsme všechny zájemce o ubytování museli odmítnout, s ohledem na probíhající práce. A tak se i touto cestou všem omlouváme. Věříme však, že to následně při návštěvě Horníka ocení. Přejeme všem hezké prázdniny !

4.4.2017

Zimní sezóna 2016/17 je nenávratně ta tam a všichni sportovně ladění nadšenci hupli rovnou do té letní. Alespoň pokud jde o počasí, jenž začátkem dubna připomíná spíše počátek léta. A tak bikeři vyráží do terénu ostatní cyklisté cestou necestou. Tenisové kurty už také osychají a tak na umělkách se dá hrát. Kdybychom mohli takto na Horníku "přeskočit jaro" ! Čeká nás totiž další spousta práce na chatě i kolem a tak jsme nuceni chatu pro návštěvníky až do půlky června zavřít. Omlouváme se všem, kdo se k nám v tuto dobu chystali. Snad si to vynahradí v létě. O prázdninách už budeme v provozu a těšíme se na Vás!

A děkujeme všem návštěvníkům za krásnou zimní sezónu !

Vaši Horníci...

1.3.2017

Jestliže platilo od počátku roku, že lyžařské podmínky jsou výborné a to i pro běžkaře, tak dnes to tak není. Alespoň pokud jde o běžky, tak se musí nahoru na Ovčárnu. Stopy nad chatou jsou zledovatělé nebo již místy nejsou vůbec. Pokud jde o sjezdování, tak kousek nad chatou na Kopřivné jsou podmínky stále výborné, alespoň počátkem března tomu tak bylo. Jak je to aktuálně se můžete přesvědčit pohledem web kamery.

20.1.2017

Výborné lyžařské podmínky jak pro sjezdaře, tak i běžkaře. Udržovaná běžecká stopa nad chatou směr Karlov nebo opačně na Hvězdu po "Kapitánské". Sjezdovky na Karlově a Kopřivné dobře upravované !

6.1.2017

Malou Morávku na Tři krále zasypal sníh a tak si i běžkaři konečně zalyžují.
Dnes v 16:00 je teplota minus 10 stupňů a výška prachového sněhu u chaty cca 40 cm, takže výborné lyžařské podmínky.

4.1.2017

Vánoční svátky a silvestrovskou oslavu jsme si na Horníku užili a podle ohlasu i naši hosté. Sněhu sice nebylo mnoho, ale sjezdovka byla dobře upravená a večerní lyžování nemělo chybu. To denní bylo vzhledem k modré obloze a teplotě lehce na bodu mrazu taky skvělé, ale nával lyžařů pak generoval frontu na lanovku. Zato nyní, začátkem roku, se lyžařům podmínky znatelně lepší a to i díky přírodnímu sněhu. Snad se tedy dočkají i běžkaři; v době vzniku tohoto příspěvku je kolem chaty cca 10cm sněhu a stále sněží, tak uvidíme.

Na prahu nového roku přejeme všem dobrý rok !

24.12.2016

Pohodové prožití Vánoc přejí horníci...

27.11.2016

Na Horníku finišují přípravy na zimní sezónu a jestli vše stihneme podle našich představ, bude to zázrak. Ale i tak jsme hodně pokročili a snad budete Vy, naši milí hosté, zase o něco více spokojenější. V každém případě začínáme 26.prosince a už se na Vás těšíme!

8.10.2016

Letní sezóna je za námi a jelikož jsme stále ve stavu oprav chaty a úprav jejího okolí, byla tím taky poznamenaná. Spoustu zájemců o ubytování jsme museli odříci a tak se ještě všem těmto i touto formou omlouváme. Na zimní sezónu se však již pilně připravujeme.
Vybudovali jsme novou lyžárnu, na kterou navazuje vytápěná místnost pro lyžáky. Takže z lyžáků rovnou do papučí a po novém schodišti ze suterénu do ubytovací části chaty. Taky jsme slíbili návštěvníkům saunu a protože se sliby mají plnit, intenzivně na tom pracujeme. Snad to stihneme do začátku zimní sezóny. Bohužel jsme se nemohli vyhnout mírnému zdražení pobytů pro Vás návštěvníky, ale toto bude a je průběžně kompenzováno rozšířováním našich služeb i kvalitou ubytování.
Děkujeme za Vaši přízeň a těšíme v zimě na chatě Horník!
Vaši horníci...

1.8.2016

První turnus letního jazykového tábora máme za sebou a podle reakcí zúčastněných dětí, byl velmi vydařený. A tak se většina z nich těší na příští rok a některé z nich přijedou i na druhý turnus od 7.srpna. A to už je věru nějaké ohodnocení...
Děti byly na kurzu rozděleny podle věku i úrovně znalostí anglického jazyka do skupin a každá měla svého rodilého mluvčího jako vedoucí skupiny. Ti pak vymýšleli spolu s vedením tábora zajímavý každodenní program s přrozenou výukou angličtiny a to běžnou, každodenní konverzací tak, aby se všichni hlavně bavili a smáli. K tomu pak přispělo i prostředí chaty, výborné klima a domácí kuchyně. A protože děti ještě naštěstí nejsou diplomaté a nebojí se říci svůj názor, všichni jsme byli nadšení!

10.4.2016

Na léto jsme pro Vaše děti připravili ve spolupráci s jazykovou školou Simply English letní anglické pobytové tábory s rodilými mluvčími. Určitě mnozí z Vás již nyní přemýšlí, jak "to zařidit" se svým dětmi o letních prázdninách tak, aby byly spokojené, užily si zdravého prostředí a třeba se ještě něco naučily. Letní anglický tábor v krásném prostředí Jeseníků s rodilými mluvčími, ale i cvičitelkou jógy může být inspirací. Více na www.simplyenglish.cz.